FITNESS nie jedno ma imię

FITNESS nie jedno ma imię

Fitness to wszechstronna gimnastyka, która łączy wiele form ruchu. Może rozwijać siłę i zwinność, relaksować i poprawiać sylwetkę. Jest to forma gimnastyki dla ludzi w każdym wieku. Ćwiczyć mogą nawet osoby mające problemy z kręgosłupem lub po przebytych kontuzjach, jeśli oczywiście po wcześniejszej konsultacji lekarskiej, lekarz nie uzna przeciwwskazań.

Zajęcia fitness dzieli się na wytrzymałościowe, siłowe i formy łączone. Wszystkie spalają tkankę tłuszczową, rozładowują napięcie, wzmacniają.  Dobrą formą na początek, może być pilates, czyli zajęcia łączące elementy jogi, stretchingu i ćwiczeń kształtujących sylwetkę. Później można wybrać inną formę aktywności.

Step & Shape – to trening poprawiający kondycję i ujędrniający ciało. Ćwiczenia z przyborami przeplata się krokami na stepie.

Aeroboxing – to łączenie aerobiku z elementami sztuk walki (kick – boxing, taekwondo, boksu i karate). Pozwala to na rozładowanie energii i schudnięcie.

Zumba – forma ćwiczeń, która łączy ze sobą taniec i aerobik, wykorzystuj latynoskie rytmy. Poprawia koordynację i ułatwia walkę z nadwagą.

Slide – ćwiczenia dające nie mniej niż pobyt na lodowisku. Na poślizgowej macie wykonuje się ruchy przypominające jazdę na łyżwach.

Circulit – ćwiczenia z użyciem stepów i innych przyborów: sztang, ciężarków, expanderów gumowych. Wzmacniają mięśnie i odchudzają.

Hydrospinning – jazda na stacjonarnym rowerku w wodzie, która poprawia kondycję i figurę.

Cardio Funk – porównywany do tańca ulicznego w marszu, służy schudnięciu i ogólnej poprawie kondycji.

Power Jump – to taniec na trampolinie. Jest sposobem na zdrowie i sylwetkę.

Body Pumo – technika która rzeźbi i wzmacnia mięśnie, jest to trening wytrzymałościowo – siłowy z wykorzystaniem sztang.

Podczas wszystkich tych ćwiczeń serce bije szybciej, krew krąży lepiej, dostarczając więcej tlenu do komórek i tkanek. Tkanka tłuszczowa ulega spalaniu. Należy jednak ćwiczyć systematycznie, 2-3 razy w tygodniu minimum przez pół godziny i pamiętać o rozgrzewce przed zajęciami. Systematyczne ćwiczenia pozwolą nie tylko zadbać o smukłą sylwetkę ale są również doskonałą formą relaksu.